Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Hi ha 6 detinguts, tres d'ells són menors d'edat. Se'ls atribueix almanco l'autoria de 8 robatoris
Desarticulada una banda que es dedicava a perpetrar robatoris amb força a Palma i Marratxí. Hi ha 6 detinguts, tres d’ells són menors d’edat. Se’ls atribueix almanco l’autoria de 8 robatoris.
Entre els objectes sostrets hi ha tot tipus de joies, rellotges, carteres, material informàtic i doblers en metàl·lic. També un cotxe que utilitzaven per desplaçar-se per les diferents urbanitzacions i dur a terme els robatoris. Les investigacions continuen obertes i no es descarta que estiguin al darrere d’altres actuacions similars també a la part forana.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13