Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

S''han intervingut 250 grams de cocaïna, un quilo d'haixix, un quilo de cabdells de marihuana i més de 17.000 euros en efectiu
La Policia Nacional ha detingut a un home espanyol de 44 anys, com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues, desmantellant un punt de venda situat en el barri del Poble Espanyol de Palma.
Segons ha informat la Policia, s’han intervingut 250 grams de cocaïna, un quilo d’haixix, un quilo de cabdells de marihuana i més de 17.000 euros en efectiu.
En el marc d’una operació policial sobre la venda a petita i mitjana escala de substàncies estupefaents, s’ha donat resposta a queixes veïnals sobre un punt de venda de droga. S’ha detingut a un home i s’ha registrat un domicili situat en el barri palmesà del Poble Espanyol. Tot això com a resultat de les diferents gestions practicades, durant les quals es va poder corroborar la gran afluència de persones que acudien a aquest domicili per un breu espai de temps per a adquirir diferents quantitats de substància estupefaent.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar