Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Per altra banda, restauradors i veïns del barri de Santa Catalina han protestat amb pancartes per l'ordenança de terrasses
La regidora de Podem i tinent de batle, Aurora Jhardi, ha desautoritzat la portaveu de Cort, Susanna Moll, i ha dit, en nom de l’equip de govern, que l’Ajuntament dona suport a la manifestació de Valtònyc d’aquest dissabte. Ciutadans i PP han demanat la dimissió dels regidors Aligi Molina i Neus Truyol.
D’altra banda, el d’aquest dijous ha estat un ple de Cort tens. Restauradors i veïns del barri de Santa Catalina han protestat amb pancartes per l’ordenança de terrasses. Demanen que es mantingui la normativa actual i s’estudiï cas per cas.
La Federació de Veïns de Palma ha dit al ple que no està d’acord amb l’ordenança i diu que no es podrà aplicar durant la temporada turística. Regidors del PP i Ciutadans han abandonat la sala durant la seva intervenció.
L’ordenança de les terrasses anirà, previsiblement, al pròxim ple d’abril i es podria aplicar cap a mitjan de juny.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit