Un home de 82 anys mata presumptament la seva dona amb una arma de foc a Puigpunyent
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases

El Ple del Consell insta el Parlament a la creació d'una Policia Autonòmica a instàncies d'una moció del Pi
El portaveu de Més per Mallorca al Consell de Mallorca, Pere Fuster, diu que el tram V de la Via Connectora no es durà a terme per un acord intern i la consellera de Territori i Infraestructures, Mercedes Garrido, diu que estan a l’espera del Pla de Mobilitat de l’àrea metropolitana. Així argumenten que el darrer any de la legislatura no es posin en marxa nous projectes de carreteres.
Podem, que la setmana passada es va abstenir a la votació de la comissió informativa que va donar llum verda al tram I de la Via Connectora, treu ferro a l’assumpte. La portaveu de la formació al Consell de Mallorca, Aurora Ribot, assegura que si no es fan més projectes, és perquè la feina ja està feta i no per discrepàncies internes.
Mentrestant, el portaveu del Pi, Antoni Pastor, demana valentia al president de la institució, Miquel Ensenyat perquè governi sense la formació morada, i el portaveu del PP, Mauricio Rovira, ofereix el seu suport al PSOE perquè segueixi aprovant nous projectes:
D’altra banda, ha quedat rebutjada la reprovació de la responsable de l’IMAS, Margalida Puigserver, promoguda pel Pi, que denuncia que en tota la legislatura s’han aprovat 31 milions d’euros en reconeixements extrajudicials de crèdit.
Sí que s’ha aprovat una moció del Pi, que amb l’esmena dels socialistes, insta el Parlament a crear una Policia Autonòmica. Batles i regidors de Proposta per les Illes han assistit al ple per donar suport a aquesta moció.
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar