Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El Govern confia engegar el nou model de gestió de transport per carretera aquesta legislatura
83
Es desbloqueja el procés de licitació de les noves concessions del TIB a Mallorca… El Tribunal Central de Recursos Administratius ha obligat el Govern a tornar a incloure en el procés tres empreses excloses en primera instància. En contra del que consideraren els tècnics de la conselleria, el tribunal sí que les veu solvents i, per tant, acredita que poden continuar pugnant per aconseguir part de la gestió del transport per carretera de Mallorca.
Parlam de la nova concessió d’autobusos del TIB, el Consorci de Transports de les Balears, és a dir, de la xarxa d’autobusos interurbans de Mallorca. Un nou model de transport per carretera impulsat pel Govern que divideix l’illa en tres grans zones, per facilitar que una mateixa empresa gestioni una àrea gran i permeti agilitar el transport entre municipis. El valor estimat del contracte -dels tres lots- ascendeix a 740 milions d’euros durant deu anys.
Durant el procés, tres empreses en varen quedar excloses i varen impugnar el concurs… Ara el Tribunal Central de Recursos Administratius els ha donat la raó i l’executiu s’ha vist obligat a tornar-les a incloure en la cursa. Malgrat els entrebancs, el director general de Transports, Jaume Mateu, confia a tenir les licitacions fetes abans que acabi la legislatura. “Això ja està molt avançat… La resolució d’aquests recursos està a punt d’executar-se i per tant podrem continuar amb el procés de licitació. La previsió és que abans del mes de maig es pugui haver fet la licitació”, ha explicat Mateu.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació