La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

Xarxa Forestal edita cinc pòsters per donar a conèixer la flora i fauna d'aquests ecosistemes
Coneixem els nostres boscos? Els diferents arbres que hi viuen? Apropar aquest coneixement és un dels objectius que cerca Xarxa Forestal amb l’edició de cinc pòsters dels boscos de les Balears: el pinar, l’ullastrar, l’alzinar, el savinar i el bosc de ribera.
Una feina il·lustrativa feta per les mans d’en Pau, i amb la tècnica principal de l’aquarel·la. Aquest jove s’ha hagut de documentar sobre cada espècie animal i vegetal amb l’ajuda dels experts científics i, per descomptat, visitar ell mateix els diferents espais forestals.
Uns pòsters amb un objectiu clar: apropar la natura a petits i grans. “La gent cada vegada va menys al camp, té altres interessos, i intentam reconnectar aquesta població amb la natura que, fins fa no tant de temps, era una connexió que es feia a través de padrins i padrines”, ens explica Patxi Gordiola, educador ambiental d’IBANAT. Una connexió que, quan un la coneix, la necessita i l’estima.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys
Ha causat una gran expectació perquè la columna de fum era visible a tota la ciutat