Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els propietaris haurien estat famílies de classe mitjana que vivien a la coneguda com Casa del Larari
Descobreixen 4 habitacions amb mobles i restes de ceràmica a l’antiga ciutat de Pompeia. És un llit senzill, una taula amb una copa, un bagul obert i un armari ple de peces de vaixella i altres objectes d’ús quotidià de gran valor arqueològic.
Els propietaris haurien estat famílies de classe mitjana que vivien a la coneguda com Casa del Larari. Pompeia, situada a Nàpols, quedà sepultada sota la lava després de l’erupció del Vesuvi, fa gairebé 2 mil anys.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució