Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Era un exemplar d'uns 8 metres de llargària i 7 tones
L’orella d’una balena prehistòrica que pertany a la família de les balenes blaves, però amb la particularitat que aquesta és més petita. És el darrer descobriment que ha coordinat Guillem Mas amb altres experts.
Quan Pep, propietari de la finca, va recuperar la pedra de Santanyí, fa gairebé 30 anys, ja s’imaginava que al seu interior hi hauria una balena. El que no sabria, però, és que fos un exemplar de fa 5,7 milions d’anys. Pep té 81 anys i és un aficionat de la geologia. Al 1991 va recuperar d’una pedrera de Llucmajor d’un bloc de roca, de més de 750 quilograms. Diu que no és la primera vegada que veu un fòssil de balena.
La importància d’aquest descobriment és que és la primera i única balena fòssil trobada a la Mediterrània de l’època del messinià. El motiu va ser la crisi de la salinitat. Ara falta determinar la seva procedència o si n’és una nova espècie.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació