La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
És la segona fase d'investigació d'una joia que fa segles es troba a la zona de Porto Cristo
Un grup de científics duu a terme aquests dies una feina investigadora a un vaixell de l’època romana, enfonsat en aigües de Porto Cristo. Els hem acompanyat en una de les immersions.
Amb en Jaume al comandament de la llanxa, aquest grup de científics finalitza aquests dies la segona fase d’investigació d’una joia que fa segles es troba a la zona de Porto Cristo. En Sebastià és l’arqueòleg, i encapçala un equip del qual també formen part n’Andrea, d’Alcoi, i en Kotaro, japonès. El projecte just acaba de començar la primera part de la segona fase d’investigació.
Quan l’equip bussejador es fica dins l’aigua, troba imatges com aquestes: un tresor que duu segles allà mateix, i fins ara ningú no havia analitzat.
El projecte, finançat pel Consell de Mallorca, l’Ajuntament de Manacor i empreses locals de Porto Cristo, encara té recorregut, perquè la investigació durarà altres 5 anys. Més temps per trobar més joies que s’amaguen a les aigües de les Balears.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres