El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

Qui ja hagi comprat un bitllet per viatjar després d'aquest dijous no recuperarà la diferència de preu
El Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) ha publicat aquest dimecres la modificació de la subvenció per als residents de les Illes Balears, les Canàries, Ceuta i Melilla. Així que el descompte del 75% per als vols interilles serà ja una realitat a partir d’aquest dijous. Però qui tengui ja un bitllet comprat per a dates posteriors a dia 29, no recuperarà la diferència de preu. Les agències de viatges sol·licitaren que l’increment fos retroactiu, però finalment no ha estat possible.
Amb el 75% de descompte, els vols entre les Illes passaran a tenir un cost d’uns 20 euros per trajecte. No creuen, des de l’Agrupació d’agències de viatges, que les companyies aprofitin per incrementar preus. Al contrari, algunes aerolínies, diuen, podrien treure ofertes per activar unes vendes que en les darreres setmanes han afluixat esperant l’entrada en vigor del nou descompte.
Les connexions marítimes entre Illes també gaudiran, a partir de dijous, d’un descompte del 75%. Tot i que en aquest cas, la subvenció es reparteix entre el govern espanyol i l’Executiu balear. Fins ara cada una de les administracions aportava un 25%. Ara, l’Estat pagarà el 50% i l’altre 25% fins arribar al 75%, se subvencionarà amb els pressupostos de la comunitat autònoma.
Pel que fa a les connexions amb la resta de l’estat espanyol continuaran tenint un 50% de descompte. L’Agrupació d’agències de viatges, però, apunta que la següent passa ha de ser demanar que l’augment de la subvenció fins arribar al 75% es faci extensiu als trajectes amb la Península.
Confusió entre companyies i clients per la bonificació del 75% del descompte de resident
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies