La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
El director català Jordi Purtí i la Nova Orquestra de Cambra de l'Empordà han actuat aquest dijous al Teatre Principal de Palma
Pànic damunt l’escenari, un director que fa tard i 13 intèrprets que converteixen el que sembla una actuació musical a l’ús en tot un desconcert. De Vivaldi a Michael Jackson. De l’harmonia al beatbox. Històries d’amor i guerra. Màquines d’escriure i telèfons mòbils es converteixen en instruments.Tot, teixit per un fil argumental que evidencia que, en la música, no hi ha limitacions.
‘Desconcerto’ és una proposta de Jordi Purtí i la Nova Orquestra de Cambra de l’Empordà que ha viatjat arreu d’Europa, Amèrica, Àsia i Àfrica.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima
Més de 16.000 participants a totes les Illes Balears