Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El conseller de Medi Ambient, Miquel Mir, assegura que controlar la situació és responsabilitat municipal
L’afluència de gent al Parc Natural des Trenc provoca cues quilomètriques. L’any 2020, la Conselleria de Medi Ambient va reduir les places de l’aparcament a la meitat, això és, a 400 places. I ràpidament s’omplen.
Fins fa unes setmanes, quan s’omplia, es col·locava una tanca a l’accés al camí; però ara, es penja un petit rètol al qual la majoria de conductors no fan cas… i acaben aparcant a les voreres de la carretera, a espais no permesos.
El conseller de Medi Ambient, Miquel Mir, assegura que controlar la situació és responsabilitat municipal. IB3 Notícies ha contactat amb l’Ajuntament de Campos, que s’ha negat a fer qualsevol tipus de declaració, tot i que els encarregats de l’aparcament privat diuen que molts de pics avisen la Policia Local, i no hi apareix ningú.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles