Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'empresa s'ha compromès a satisfer el 90% de les demandes
Desconvocada la vaga indefinida que els treballadors de les depuradores de Sant Antoni, Vila i Cala Tarida havien anunciat per al pròxim 3 d’agost. Després de la reunió mantinguda amb representants de l’empresa, aquesta s’ha compromès a satisfer el 90 per cent de les demandes.
Tot i que no han aconseguit un augment del salari base com reclamaven, sí que s’incrementarà un 50% de la retribució per hores extra, per festius i per hores nocturnes. Respecte de l’augment de plantilla, l’empresa els ha dit que negociarà amb Abaqua.
El salari d’aquests operaris gairebé no supera ara per ara els mil euros mensuals amb contractes de 40 hores setmanals.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor