Graduació excepcional de final de promoció d’uns 1.500 estudiants de la UIB a l’estadi de Son Moix
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
Els sindicats consideren que els serveis mínims que s'havien imposat eren abusius
165
Els sindicats han desconvocat la vaga de treballadors d’assistència de terra de Ryanair, que havia de començar aquest divendres i allargar-se durant tres mesos. El sindicat USO es va unir aquest dijous vespre a la decisió de CCOO de desconvocar les aturades, ja que consideren que els serveis mínims que s’havien imposat eren abusius. Els treballadors que s’encarreguen de tasques com l’assistència a terra, la facturació d’equipatge i les passarel·les reivindiquen la negociació d’un conveni col·lectiu que està paralitzat des del 2020.
Els que sí que faran vaga són els tripulants de cabina de Vueling, a partir del primer de novembre. Convocades pel sindicat majoritari STAVLA, les aturades s’allargaran fins dia 31 de gener i seran tots els festius i els divendres, dissabtes i diumenges. En aquest cas, els empleats reclamen avenços en la negociació del conveni col·lectiu. Consideren que Vueling no té intenció de donar solució a les demandes salarials dels treballadors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
IB3 retransmetrà en directe la cerimònia a través del web IB3.org/directe
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
El tribut In the Night reunirà prop de 75 músics i cantants en dues actuacions, aquest juliol, as Migjorn Gran i a Alaior