Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Patronal, CCOO i UGT acorden una pujada salarial del 12,25% per als pròxims quatre anys
La vaga que amenaçava el sector de la neteja a les Illes s’ha desconvocat. Patronal i els sindicats CCOO i UGT han arribat, aquesta dimarts a la matinada, a un preacord per al conveni col·lectiu que implica una pujada salarial del 12,25% en quatre anys.
També fixa millores en la retribució d’alguns plusos, així com l’increment de la plantilla indefinida, que passaria del 70% al 75%. A partir d’ara, les parts tenen un mes per a la redacció i firma definitiva del conveni.
Només el sindicat Site-IB, majoritari en el sector, se’n desmarca. Mentre que CCOO, UGT i patronal valoren de manera positiva l’acord, el sindicat independent el titlla de “paperot”.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades