Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
El sindicat UGT ha informat que ha arribat a un acord amb l'empresa municipal per a incrementar els salaris dels treballadors un 15,5% entre enguany i 2024
87
UGT ha desconvocat la vaga indefinida del servei de recollida de fems a Sóller, que estava previst que comencés aquest dissabte, després d’aconseguir un acord amb l’empresa municipal per a incrementar els salaris dels treballadors un 15,5% entre enguany i 2024.
Segons ha informat el sindicat en un comunicat, el comitè de vaga i representants de l’empresa Sóller 2010 i l’Ajuntament han aconseguit un preacord en una reunió en el Tribunal d’Arbitratge i Mediació de les Illes Balears (TAMIB).
Les parts han pactat reactivar la negociació del conveni col·lectiu i posar en marxa com més aviat millor un procés per a resoldre les deficiències dels vehicles de recollida d’escombraries.
Els salaris pujaran un 5% de l’1 de juny al 31 de desembre d’enguany i un 10% sobre les quantitats resultants a partir del pròxim 1 de gener.
UGT manté el seu plantejament que la solució a la conflictivitat laboral del sector de la recollida de fems i neteja viària passa per la creació d’un consorci o empresa que agrupi i gestioni aquests serveis en l’àmbit insular, de manera que les condicions dels treballadors i treballadores “no depenguin de la voluntat política”.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació