S'ha arribat a un acord per flexibilitzar l'aplicació del reglament europeu de control de pesca
Després de l’aturada i de les protestes d’aquest dilluns, dels pescadors arreu d’Espanya, el Ministeri i el sector han pactat flexibilitzar l’aplicació del reglament europeu de control de pesca.
D’aquesta manera, no se sancionaran les errades en l’estimació de captura de menys de 50 kg, ni tampoc farà falta comunicar l’hora de tornada a port amb quatre hores d’antelació. Es farà en el moment en què l’embarcació posi rumb a port.
Les confraries asseguren que, si hagués entrat en vigor, el reglament hauria posat en perill el sector i s’estaria deixant morir l’activitat. La normativa tendria sentit, diuen, per a les barques que fan feina a alta mar, com a l’Atlàntic, però no les de la Mediterrània.
El govern balear considera que el sistema actual garanteix un control digital i ha presentat al·legacions al nou reglament.
En cas que Europa no accepti les modificacions acordades aquest dilluns horabaixa, adverteixen de la inviabilitat de l’activitat pesquera i que desapareguin de les peixateries.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.
És la segona mort en 24 hores en aigües de Menorca després que ahir perdés la vida un home en una piscina des Migjorn Gran