Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El president d'Israel, Isaac Herzog, ha titllat les protestes com un ressorgiment de l'antisemitisme fruit de la desinformació i la ignorància
Desenes de joves han estat detinguts per la policia en el desmantellament del campament de protestes propalestines a la Universitat de Califòrnia. Això, el mateix dia en què Israel ha afirmat que aquest moviment és fruit de la desinformació i l’antisemitisme.
L’actuació policíaca ha estat de matinada i els agents no han mirat prim. Vestits amb equips antiavalots, cascs, màscares antigàs i tota mena d’elements d’atac i de defensa, han iniciat el desmantellament del campament propalestí de la Universitat de Califòrnia a Los Angeles, després que els joves s’hagin negat a abandonar-lo pel seu propi peu.
Desenes de manifestants han estat detinguts i han estat traslladats en autobusos. Taylor Gee, estudiant de Dret a UCLA, ha afirmat que el motiu de les protestes és que “hi ha més de 30.000 persones mortes a Gaza i més que moren cada dia, la majoria dones i nins”.
Arrogància
Des d’Israel, el president del país, Isaac Herzog, ha enviat un missatge de suport als jueus i ha titllat les protestes com un ressorgiment de l’antisemitisme: “Compartim aprensió i preocupació. Veim institucions acadèmiques destacades, titulars d’una històrica educació cultural, contaminades per l’odi i l’antisemitisme, alimentat per l’arrogància i la ignorància impulsada per deficiències morals i desinformació”.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada