Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
La Fundació Vida Silvestre de la Mediterrània mostra a la seva seu com mengen els voltors i ofereix conferències i tallers
El món celebra avui el Dia Internacional del Voltor. I a Mallorca, s’ha celebrat a Campanet. La Fundació Vida Silveste de la Mediterrània ha reunit desenes de persones per gaudir d’una experiència que molts d’ells no oblidaran.
No és cada dia que es veu com s’alimenten els voltors, i l’observatori de la Fundació Vida Silvestre de la Mediterrània ha quedat petit per gaudir de l’espectacle.
La tasca de divulgació del voltor ha anat més enllà de veure-los menjar. També hi ha hagut conferències. I tallers de dibuix. Tot per conscienciar de la importància d’aquest animal.
El voltor va estar en perill d’extinció als anys 80. La situació ha millorat molt i, de fet, enguany han nascut i sobreviscut 32 polls, tot un rècord.
La Fundació Vida Silvestre de la Mediterrània, amb 50 voluntaris, té obertes les portes els dilluns i divendres dematí per aquells que vulguin gaudir de l’espectacle de la natura.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats