Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El consistori vol eliminar a finals d'any les barreres arquitectòniques de les voreres del poble
Amb motiu de la “Setmana Europea de la Mobilitat”, l’ajuntament de Sant Antoni ha celebrat aquest matí diferents iniciatives per conscienciar sobre les conseqüències negatives de l’ús del cotxe i també sobre les dificultats que pateixen els invidents a la via pública.
Desenes d’escolars de Sant Antoni han pogut, per uns minuts, posar-se a la pell dels invidents.
El consistori planeja haver eliminat a finals d’any les barreres arquitectòniques de les voreres del poble.
Aquest circuit d’obstacles s’emmarca dins les activitats programades aquest matí amb motiu de la setmana europea de mobilitat. L’altra iniciativa del dia pretenia sensibilitzar sobre les conseqüències negatives de l’ús del cotxe. Per tal de fomentar el transport sostenible s’han tancat al trànsit tres carrers per on escolars i vesins han pogut aprofitar els avantatges de la bici i la moto elèctrica.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores