Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Hi ha dos joves investigats, de 25 i 29 anys, però hi podria haver més implicats
Foto: POLICIA NACIONAL
132La Policia Nacional ha desmantellat una plantació de marihuana amb 96 plantes de fins a 3 metres d’alçària en un hortal “en el cor” de Ciutadella. S’investiguen dos homes, de 25 i 29 anys, per un presumpte delicte contra la salut pública.
L’operació policial s’ha dut a terme en plena campanya de control de plantacions exteriors, quan la detecció es fa més evident per ser època de floració. Els agents van intervenir un total de 38,8 kg de marihuana. La investigació continua oberta i no es descarta que hi hagi més persones implicades.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren