Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

A més han estat alliberades deu dones, sis d'elles a València i Girona
Desmantellada una xarxa que venia dones romaneses per 6000 euros a proxenetes. La policia nacional en col·laboració amb agents de Romania, Suïssa, la República Txeca i el Regne Unit han detingut 14 persones, 7 d’elles a Espanya, que enganaven amb falses relacions amoroses dones romaneses, que acabaven sortint del seu país per ser explotades sexualment a Europa.
A més han estat alliberades deu dones, sis d’elles a València i Girona. Els beneficis obtinguts eren blanquejats mitjançant testaferros i empreses fictícies que invertien en habitatges, cotxes, joies, drogues i travesses.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13