Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El presumpte autor del cultiu, de 31 anys, ha estat detingut
82
La Guàrdia Civil ha detingut un home de 31 anys a Cala d’Or com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública per cultiu i elaboració de droga i ha desmantellat una plantació de marihuana a l’habitació d’un habitatge d’aquesta localitat de Santanyí.
En el marc del Pla Operatiu de resposta policial al trànsit minorista i consum de drogues en zones, llocs i locals d’oci, agents de la Guàrdia Civil de Santanyí van muntar un dispositiu de vigilància en un domicili de Cala d’Or on se sospitava que hi havia una plantació de marihuana, ha detallat l’institut armat en un comunicat.
Després d’obtenir l’ordre judicial d’entrada a l’habitatge, en el transcurs de l’escorcoll els agents van localitzar una habitació preparada per al cultiu i elaboració de Cànnabis Sativa en totes les seves fases, des de la germinació, al cultiu de creixement i l’assecat de les plantes. L’habitació estava condicionada per a controlar tant la humitat, com la temperatura i la generació de la llum artificial necessària.
Els agents van intervenir 91 esqueixos, que estaven en la seva darrera fase d’assecat per a la seva futura dosificació i venda. També van precintar l’utillatge, les eines i els aparells que componien la infraestructura de la plantació, des de ventiladors, a filtres de carboni, focus artificials i transformadors.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar