Tenia carta amb llista de preus i oferia mojitos i caipirinhes a 10 euros
564
La Policia Local de Formentera ha desmantellat un nou punt de venda ambulant de begudes alcohòliques a Formentera. Els agents el localitzaren as Caló des Mort, una petita platja de la zona de Migjorn. El venedor, fins i tot, duia al damunt una pissarra amb la llista de preus de les begudes que oferia, combinats amb alcohol, i oferia la possibilitat de pagar les consumicions amb targeta de crèdit.

Foto: Policia Local de Formentera
Aquest venedor ambulant operava directament des de la costa, movent-se per diferents punts de l’illa, i oferia els combinats alcohòlics a persones a la platja, incomplint de forma greu la normativa municipal i de seguretat alimentària.

Foto: Policia Local de Formentera
Durant la intervenció, els agents van requisar 25 botelles d’alcohol, cinc de refresc i dues bosses de llimes i altres productes per elaborar les consumicions.

Foto: Policia Local de Formentera
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració