Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La Policia Nacional localitza una “guarderia” de substàncies estupefaents i decomissa cocaïna, heroïna, marihuana i diners en efectiu
Foto: Policia Nacional.
441La Policia Nacional ha detingut tres homes d’origen nigerià al barri palmesà de Son Gotleu per tràfic de drogues. Els detinguts han passat a disposició judicial i s’ha decretat presó provisional per a tots tres. Els agents han localitzat un domicili que feia de “guarderia”, des d’on es distribuïa la droga a diversos punts de venda molt actius a la via pública.
La investigació, a càrrec del Grup II d’Estupefaents de la UDYCO, va permetre identificar els punts de venda i el sistema emprat pels sospitosos, per evitar ser detectats. Guardaven les substàncies en un habitatge, per no vincular-lo directament amb la venda al carrer.
El passat dimecres 20 d’agost, es va dur a terme una entrada i escorcoll al domicili, on es varen decomissar més de 600 grams de cocaïna, 300 grams d’heroïna, gairebé 3 quilos de marihuana, 52 pastilles de MDMA, medicaments per a la disfunció erèctil, prop de 5.000 euros en efectiu i diverses quantitats de moneda estrangera: corones noruegues, lliures esterlines i dòlars americans.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears