Pedra Viva duu a l’Illa del Rei l’espectacle aquàtic ‘The Weight of Water’
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
La Policia Nacional intervé més de 300.000 euros en efectiu i sis cotxes d’alta gamma en el marc de l’operació Oszan
La Policia Nacional ha intervengut més de 300.000 euros en efectiu i sis vehicles d’alta gamma en el marc de l’operació Oszan, en què es va detenir tres persones dimecres passat per la seva presumpta implicació en una trama de venda fraudulenta de xalets de luxe a Mallorca.
Segons la investigació, els arrestats actuaven com a testaferros d’un empresari rus amb l’objectiu d’evitar l’embargament de béns de luxe arran de les sancions derivades de la guerra d’Ucraïna. Els immobles estaven vinculats a un oligarca rus.
Un dels detinguts va quedar en llibertat després de declarar en dependències policials. En canvi, les altres dues arrestades varen passar a disposició del jutjat anticorrupció número 1 de Palma, que en va decretar la llibertat amb càrrecs.
Com a mesures cautelars, se’ls ha retirat el passaport, tenen prohibida la sortida de Mallorca i han de comparèixer davant l’autoritat judicial cada quinze dies.
En el dispositiu policial es varen dur a terme nou entrades i escorcolls, cinc dels quals en habitatges de luxe, a més de la intervenció dels diners en efectiu i dels vehicles.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La proposta de la companyia holandesa Panama Pictures combina dansa, circ i música sobre una plataforma flotant
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més