El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El pont Bailey ha estat obert al trànsit durant tres mesos i mig
Després de 108 dies de servei, s’ha desmuntat el pont militar provisional que durant tot aquest temps ha servit de via alternativa, per desviar tot el trànsit i poder circular per la carretera que uneix Artà i la Badia d’Alcúdia. Durant 3 mesos el pont Bailey ha suportat una mitjana de 2.000 vehicles diaris que hi han circulat en un sol sentit. Ara, però, la carretera d’Artà torna a recuperar el seu ritme habitual.
El pont militar de 15 metres de longitud ha estat obert al trànsit durant el temps que s’ha construït el pont que va ser completament esfondrat per la torrentada del 9 d’octubre. Ara ja no és necessari utilitzar-lo, perquè el definitiu va recuperar la circulació el passat 11 de març.
Per desmuntar-lo han estat necessàries unes 14 hores de feina i uns 50 professionals, 20 dels quals són de la Unitat de Potoners desplaçats des de Saragossa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits