Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'any 2018 comença amb nous casos de gent que perdrà casa seva per no poder fer front a una hipoteca
Imatge d'arxiu. /EFE
24L’any 2018 comença amb nous casos de desnonaments a Mallorca. La Plataforma d’Afectades per les Hipoteques, la PAH, en té tres sobre la taula. Un dels darrers és el d’una família amb un fill de cinc anys que té una malaltia intestinal. L’única ajuda que reben, de 430 euros, no és suficient per pagar els medicaments del nin.
IB3 Ràdio ha parlat amb l’afectada Sonia Gordillo. La dona explica que tenen una casa llogada a Calvià a un conegut farmacèutic des de l’any 2014. Els problemes -assegura Gordillo- començaren quan s’adonaren que la casa no era d’aquest conegut farmacèutic, sinó de la Banca March. Ara s’enfronten a un desnonament que no saben quan arribarà. Diuen que no tenen on anar perquè tan sols cobren una ajuda de 430 euros al mes.
Amb tot, la PAH ha aconseguit aturar un desnonament d’un matrimoni major previst pel febrer. En aquest cas, la Banca March ha accedit a pagar un lloguer social de 150 euros.
La portaveu de la PAH, Àngela Pons, demana a la gent “que deixi de banda l’individualisme i reclami drets tan bàsics com el de l’habitatge”.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat