Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

Calculen que només hi queden 20 dels 200 okupes inicials
Prossegueix el desallotjament del Club Punta Arabí, a Santa Eulària des Riu, en un cap de setmana en què s’han viscut moments de certa tensió. Els propietaris asseguren que els okupes els han amenaçat i romput materials de zones comunes.
Mentre, Daniel Esteve, director de Desokupa, empresa que executa el desallotjament, afirma que resten menys d’una vintena d’okupes a Punta Arabí, que creu que el jutjat autoritzarà la petició de desallotjament urgent que hi ha tramitada, i que el procés de desocupació podria concloure aquesta setmana.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix