Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Avui, el Parlament de les Illes també ha retirat el llaç groc que MÉS per Mallorca havia col·locat en un dels balcons de l'edifici
91
Devers les 15h30, dos treballadors del Palau de la Generalitat de Catalunya han despenjat la pancarta amb el llaç groc que penjava del balcó de l’edifici. El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha enviat un requeriment als mossos perquè fessin efectiva la retirada immediata d’aquesta pancarta. “Per tal que, de forma immediata, doni instruccions a les forces del seu comandament perquè procedeixin a retirar, de la façana del Palau de la Generalitat, a la plaça Sant Jaume d’aquesta Ciutat, la pancarta i el simbol que són objecte d’aquest procès (libertad de los presos políticos y exigilados en catalán y en inglés, con un lazo amarillo)”.
El Tribunal va desestimar aquest dijous el recurs presentat pel president de la Generalitat, Quim Torra, on demanava que se supengués l’ordre. El president feia una crida al respecte de la llibertat d’expressió, però el TSJB no va veure motius per frenar la mesura cautelar.
El Parlament balear retira el llaç groc de la façana
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi