Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
A la finca Terra Masia s'ha perdut el 90 per cent del producte d'aquesta setmana
El camp també ha estat una part afectada del temporal Betty. A la finca Terra Masia, a Eivissa, s’ha perdut el 90 per cent del producte que havia de sortir a la venda aquesta setmana, a més d’haver patit desperfectes en diferents estructures de la granja. Els animals també s’hi han dut un bon ensurt.
Alguns brots de parra a terra, gira-sols romputs, estructures de fusta caigudes, plàstics d’hivernacle fets malbé… són alguns efectes del pas del temporal Betty per la granja orgànica Terra Masia. El fort vent i la pluja han deixat la seva petjada a les seves cinc hectàrees d’horta. Però també la pedra que hi va caure, que ha causat desperfectes als cultius.
El temporal ha causat també la caiguda d’arbres i un pal de la llum ha obligat a tallar la carretera adjacent a la finca durant part del matí. Mentrestant, el Ciudad de Maón, de Grimaldi Trasmed, continua immobilitzat al dic de Botafoc en espera de ser reparat, després que ahir el vent fort va fer que xocàs amb el moll i s’obrís un forat al buc del ferri.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes