Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

A la finca Terra Masia s'ha perdut el 90 per cent del producte d'aquesta setmana
El camp també ha estat una part afectada del temporal Betty. A la finca Terra Masia, a Eivissa, s’ha perdut el 90 per cent del producte que havia de sortir a la venda aquesta setmana, a més d’haver patit desperfectes en diferents estructures de la granja. Els animals també s’hi han dut un bon ensurt.
Alguns brots de parra a terra, gira-sols romputs, estructures de fusta caigudes, plàstics d’hivernacle fets malbé… són alguns efectes del pas del temporal Betty per la granja orgànica Terra Masia. El fort vent i la pluja han deixat la seva petjada a les seves cinc hectàrees d’horta. Però també la pedra que hi va caure, que ha causat desperfectes als cultius.
El temporal ha causat també la caiguda d’arbres i un pal de la llum ha obligat a tallar la carretera adjacent a la finca durant part del matí. Mentrestant, el Ciudad de Maón, de Grimaldi Trasmed, continua immobilitzat al dic de Botafoc en espera de ser reparat, després que ahir el vent fort va fer que xocàs amb el moll i s’obrís un forat al buc del ferri.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç