Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
300 expositors al llarg de més vuit quilòmetres de fira ja són a la capital del Raiguer
Ja s’ha inaugurat la fira del Dijous Bo d’Inca. 300 expositors al llarg de més vuit quilòmetres de fira ja són a la capital del Raiguer. Des de primera hora, els firaires ja engalanen les seves paradetes, i molts d’inquers en el seu dia festiu ja passegen i berenen.
A les 10 del matí s’inaugura el mercat tradicional pagès i s’espera que passin per la fira uns 100.000 visitants. Es recomana anar amb tren o aparcar en un dels aparcaments disuassius de ciutat.
IB3 fa avui part de la seva programació des d’Inca, per contar-vos en directe la fira més important de Mallorca. Des de les 9 del dematí, IB3 Ràdio ofereix una programació especial amb els programes Al Dia, Esports 3, Téntol, l’Aviador i Xiu Xiu. Tot això en directe des de la plaça d’Espanya.

IB3 Televisió, per part seva, avança una hora el magazín Ara Anam, que començarà a les 11.00 h, per no perdre’ns cap detall de la fira. El Notícies Migdia i el Cinc Dies els podreu veure també en directe des d’Inca. I un any més, el programa Uep! Com anam? instal·la una paradeta per repartir marxandatge de la radiotelevisió pública de les Illes Balears.

Éxit de convocatòria a la paradeta del programa UEP Com Anam d’IB3.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada