Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

A l'edifici semicircular, l'esbucament va a poc a poc per les tasques de retirada del fibrociment
El nou Son Dureta comença a perfilar-se. Després de 10 mesos d’obres ja es posen els fonaments de l’edifici B que albergarà l’hospital de llarga estada i el centre de salut. Mentrestant, a l’edifici semicircular de Son Dureta, l’esbucament va a poc a poc per les tasques de retirada del fibrociment.
La retirada d’uns elements corbats és el principal maldecap dels encarregats de l’obra. Per evitar la dispersió de les fibres tòxiques, les feines es fan en un espai tancat, com una bombolla, completament controlat per així poder retirar el fibrociment amb seguretat.
L’obra, però, que va més avançada és la de l’edifici B. En aquest espai de 35.000 metres quadrats es construirà un edifici amb aparcament soterrat que albergarà un centre d’hospitalització de llarga estada amb 240 llits, un centre de salut amb SUAP per a 120.000 targetes sanitàries i una zona per a consultes i proves diagnòstiques.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes