Camins intransitables i aparcaments negats són les conseqüències de la dana Adam a Formentera
S'intervé de manera urgent als camins per evitar que els vesins segueixin incomunicats
A partir d'aquest dijous els usuaris poden emprar les instal·lacions, que tenen 2 piscines, 4 gimnasos i aparcaments per residents
Aquest dijous, 54 anys després del seu tancament, els primers usuaris hi han pogut tornat a nedar. S’han invertit 10 milions d’euros en aquest nou centre esportiu, que també inclou places d’aparcament. Na Begonya viu molt a prop del nou centre esportiu de s’Aigua Dolça i ha estat la primera a fer-se un abonament. Com ella, molta gent s’ha atracat per primera vegada a aquest nou centre que just avui ha obert les portes i que està operatiu de dilluns a divendres. La piscina de 25 metres és la peça central de les instal·lacions que per ara obriran de 16.30 h a 21.30 h.
Les instal·lacions també disposen d’una piscina d’ensenyament, vestidors i fins a quatre gimnasos. Ara mateix ja s’hi fan activitats dirigides, però els espais de gimnàs no estaran completament operatius fins a l’any que ve, ja que només ens trobam a la primera fase d’obertura. A partir de la segona fase ja estarà obert de 8 h a 22.30 h, de dilluns a dissabte. Els primers usuaris són gairabé tots veïns. Les instal·lacions també tenen 71 aparcaments per a residents que es podran sol·licitar pròximament a l’ajuntament de Palma.
Les antigues instal·lacions van ser de les primeres piscines municipals de Palma inaugurades als anys 40 i tancades el 1972. Van estar tancades i abandonades fins al 2022, quan l’ajuntament de Palma començà les obres d’un nou centre esportiu, que han estat 4 anys a finalitzar.
S'intervé de manera urgent als camins per evitar que els vesins segueixin incomunicats
Ha fet el primer acte de precampanya de Vox a les Balears
Cada 15 dies es fa una degustació d'un vi dels cellers del poble