Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

Les línies que comporten més trànsit d'usuaris, com les de Sant Antoni i Santa Eulària, no entraran dins de l'estació
Semblava que aquest dia no arribaria mai, però després de molts ajornaments els autobusos que donen servei a les línies regulars d’Eivissa deixaran de carregar i descarregar passatgers als carrers de Vila.
A partir de demà ho tornaran a fer a l’estació del CETIS.
Per això ha estat necessari que l’Ajuntament de Vila i el Consell signessin la pau institucional i invertissin 685 mil euros a millorar la seguretat i la mobilitat d’aquesta instal·lació situada a l’edifici CETIS.
Això sí, les línies que comporten més trànsit d’usuaris, com les de Sant Antoni i Santa Eulària, no entraran dins de l’estació i faran les parades fora de l’edifici.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui
Amb les negociacions paralitzades, comença un cap de setmana de serveis mínims i de mobilitzacions