Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Inca i Manacor han innoculat 220 dosis de la vacuna en total
Després de 6 mesos els centres de vacunació massiva d’Inca i Manacor tanquen avui a les 6 de l’horabaixa.
El personal ha preparat aquest matí la darrera remesa de vials de la vacuna contra la Covid que s’inocularan al Mateu Canyelles d’Inca. La població diana que queda per vacunar ho haurà de fer als centres de salut que els pertoqui, o al centre de referència de Son Dureta.
També tanca el centre de Manacor, ubicat a l’hipòdrom del municipi. Entre els dos han innoculat 220 mil dosis de la vacuna.
Per aquí han passat milers de persones ateses per un equip professional format per una vintena de facultatius entre infermeres i auxiliars cada dia.
Enrere queden molts de dies de feina, anècdotes i històries personals del trasbals que ha suposat la pandèmia.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys