Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Els danys particulars es varen compensar amb assegurances i donacions particulars
405
La riuada de València fa recordar la torrentada viscuda a Sant Llorenç. En aquest cas, els danys particulars es varen compensar amb assegurances i també amb donacions particulars, mentre que els governs central i balear es varen ocupar del cost de les infraestructures.
La torrentada de Sant Llorenç va causar danys per valor de 20 milions d’euros, que afectaren més de 300 cases i infraestructures, com ara el poliesportiu de Son Carrió, que va quedar totalment inservible.
L’exbatle de Sant Llorenç, Mateu Puigròs, va gestionar en primera persona aquella catàstrofe. “L’ajuda més important va ser la que va aportar la gent anònima i les empreses d’aquí: Rafel Nadal va donar un milió d’euros”, ha recordat. Puigròs assegura que a través de donacions particulars es varen recaptar 3 milions d’euros que foren repartits entre els perjudicats per la torrentada.
Les ajudes públiques per a particulars, detalla l’exbatle, eren “difícils de tramitar”, i la majoria es varen utilitzar per costejar infraestructures.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
La FEIM no descarta incloure formacions de la resta d'illes, ni formar una futura candidatura autonòmica