La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
Un disc carregat d'emoció i amor amb lletres pròpies i versos d'autors com Carles Rebassa o Vicent Estellés
El sextet Vers Endins són coneguts per la manera en què entremesclen la música i la poesia. Ara presenten el seu segon treball d’estudi: “Despulla’t, eixampla’t i somriu!”, un disc carregat d’emoció i amor amb lletres pròpies i versos d’autors com Carles Rebassa o Vicent Estellés.
“Sense compassió” forma part del darrer disc dels mallorquins Vers Endins. Una cançó que parteix dels versos de Pau Vadell.
Disposen de col·laboradors com Joana Gomila, Biel Majoral o Joan Xanguito. Amb aquest treball el grup fa un gir al seu estil musical.
S’aconsegueix, en part, gràcies a les percussions d’Aníbal Ferrer. També ell ha il·lustrat les diferents cançons. Gràcies al micromecenatge, el disc ha vist la llum.
A partir d’un poema d’Antoni Artigues neix “Despulla’t, eixampla’t i somriu!”. I és que la poesia i la música són dos ingredients que conjuguen a la perfecció.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres