Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
El capítol de dedicat als abusos dels menors tutelats del programa 'Zoom' d'IB3 Televisió ha estat guardonat amb el Premi de Periodisme
La tasca de recerca de la paleontòloga Dorothea Bate recollida per Nuria Abad i Marta Hierro a “Dorothea y el Myotragus” i coproduïda per IB3 ha estat guardonada amb el premi d’Audiovisuals, categoria en què una altra coproducció d’aquesta casa, “Destrucció creativa d’una ciutat” dirigida per Carles Bover, n’ha rebut una menció especial. Aquest mateix reconeixement ha rebut a la categoria de Periodisme el capítol “Ciutat confinada” del programa d’IB3 Radio “La gran vida”, mentre que el Premi Miquel dels Sants Oliver ha estat pel Zoom, el programa informatiu d’aquesta casa i el capítol “Menors, risc i protecció”, capítol en què es tracten els abusos a menors tutelats.
El premi amb major dotació econòmica, 26.000 euros, és el de Novel·la i ha estat per a Miquel Horrach Munar i la seva obra “Set dies”, mentre que Albert Garcia Elena rebrà el de Poesia i el d’Arts Visuals serà per Gonzalo Elvira. El jurat dels Premis Ciutat de Palma ha reconegut el col·lectiu Banana-Ros amb Premi d’Arts Escèniques i Joana Gomila i Laia Vallès amb el de Música pel disc “Paradis”. “Gitanos” de Laura Jurado rebrà el Premi d’Investigació, Bartomeu Figuerola del Forn de Sa Soca el de Gastronomia i Gonzalo Aeneas i Enric Pujadas el de Còmic per “Las olimpiadas del sufrimiento”
La gala de lliurament dels Premis Ciutat de Palma no s’ha fet pels efectes de la pandèmia i, si la situació sanitària ho permet, se celebrarà el pròxim 27 de maig.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació