Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

A hores d'ara s'està recuperant la freqüència habitual d'aterratges a Son Sant Joan
Retards i dificultats per aterrar avui dissabte dematí a l’Aeroport de Palma. Una cinquantena de vols de sortida i arribada han estat a l’espera de tocar terra per la boira a Mallorca i el tancament d’una pista a Madrid per tasques de manteniment. Diversos avions han estat desviats a l’Aeroport de Menorca.
Concretament han estat afectats 26 vols de sortida i 25 d’arribada a l’Aeroport de Son Sant Joan. Sobretot connexions amb Alemanya o amb la Península, a més dels vols interilles, s’han vist afectades. Tres vols que provenien de Sevilla, Düsseldorf i Hamburg amb destinació Palma s’han desplaçat cap a Maó per la boira.
A hores d’ara, Enaire, el gestor de navegació aèria a Espanya, ha informat que s’està recuperant la freqüència habitual d’aterratges a Palma.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca