La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
A hores d'ara s'està recuperant la freqüència habitual d'aterratges a Son Sant Joan
Retards i dificultats per aterrar avui dissabte dematí a l’Aeroport de Palma. Una cinquantena de vols de sortida i arribada han estat a l’espera de tocar terra per la boira a Mallorca i el tancament d’una pista a Madrid per tasques de manteniment. Diversos avions han estat desviats a l’Aeroport de Menorca.
Concretament han estat afectats 26 vols de sortida i 25 d’arribada a l’Aeroport de Son Sant Joan. Sobretot connexions amb Alemanya o amb la Península, a més dels vols interilles, s’han vist afectades. Tres vols que provenien de Sevilla, Düsseldorf i Hamburg amb destinació Palma s’han desplaçat cap a Maó per la boira.
A hores d’ara, Enaire, el gestor de navegació aèria a Espanya, ha informat que s’està recuperant la freqüència habitual d’aterratges a Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Tomeu Penya ha rebut la flama al seu poble, Vilafranca