Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Una de les prioritats dels experts en sanitat vegetal és investigar quines són les espècies d'ametlers més resistents al bacteri
101
El darrer recompte d’arbres afectats per la xilel·la ha superat aquest mes els 800 exemplars a les Balears. Malgrat la por inicial que el bacteri pogués arrasar amb el paisatge, els tècnics de la Conselleria mostren cert optimisme sobre l’evolució de la malaltia.
Ara mateix hi ha diversos projectes en marxa per un valor de 5 milions d’euros per invertir en la contenció de la xilel·la però també per estudiar-la.
Una de les prioritats dels experts en sanitat vegetal és investigar quines són les espècies d’ametlers més resistents al bacteri, per tal de poder repoblar els camps que ha arrasat la plaga.
El cap de secció de sanitat de la Conselleria de Medi Ambient, Omar Beidas, explica que en ocasions el bacteri conviu amb l’arbre i no passa res. Tot depèn de l’exemplar.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703
L'operació militar ha començat de matinada i ha comptat amb mitjans aeris i terrestres