El Consell d'Eivissa continua amb la seva campanya contra l'intrusisme en habitatges turístics
200
Els propietaris de quatre habitatges del municipi de Santa Eulària des Riu han estat denunciats pel Consell d’Eivissa per mor de presumpta activitat de lloguers turístics il·legals. Les quatre actuacions han estat practicades per un inspector de Turisme i per agents de la Policia Local. Els presumptes infractors s’enfronten a multes que poden ascendir fins al mig milió d’euros.
El Departament de Lluita contra l’Intrusisme ja va fer una operació similar la setmana passada a quatre domicilis de Vila, també dins el marc d’estratègia continuada de control i erradicació de l’oferta turística il·legal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda