Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

La Plataforma de veïns i hotelers denuncia "deficiències greus" en el manteniment per part dels ajuntaments
La Plataforma per una Platja de Palma cívica ha documentat més de 3.252 deficiències a la via pública i denuncia que en un any els desperfectes han augmentat un 70%. Critiquen que els ajuntaments de Palma i Llucmajor han deixat de fer el manteniment més bàsic que és de la seva competència, malgrat que la capital va adjudicar un contracte de 9,8 milions d’euros per a la reforma de paviments l’octubre de 2018.
Voreres aixecades, jardins en mal estat, falta d’enllumenat o adhesius i grafitis que tapen senyals de trànsit són alguns dels desperfectes, tant a primera línia de platja com a segona i tercera. De cadascuna de les deficiències han elaborat una fitxa i en total ocupen 13 volums amb unes 4.000 pàgines. La setmana que ve lliuraran aquesta documentació a l’Ajuntament de Palma, que ha promès una actuació abans de la temporada turística, però al·lega que té un pressupost limitat. La regidora d’Infraestuctures, Angélica Pastor, ha declarat que preveu crear una brigada d’actuacions urgents per a les zones de platja.
La Plataforma ja ha entregat la documentació a l’Ajuntament de Llucmajor.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix