Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els seus 27 mil residents poden participar-hi
634 veïnats de la barriada de Palma de Son Ximelis s’han fet voluntàriament la prova d’antígens avui diumenge. En total s’han detectat 3 casos positius. Demà es continuarà fent al Col·legi Anselm Turmeda de 9 del matí a 6 de l’horabaixa. Serà el torn per als veïnats de Son Roca. Dimarts hi podran venir de les 2 zones.
Del dia 7 al 9 de gener toca a la resta de població de la zona bàsica de salut Son Serra-la Vileta. És a dir Son Xigala, Son Serra-la Vileta, Los Almendros-Son Pacs, Son Flor, Son Peretó, Son Rapinya, Son Vida i Son Anglada. La cita és al Poliesportiu de Son Cotoner. Una localització, que alguns veïnats han criticat perquè no és tan accessible i està enfora.
Els horaris seran dijous de 12 del matí a 6 del capvespre. Divendres i dissabte de 9 a 6. Els responsables del test massiu recorden que és molt important participar-hi si tenim més de 16 anys.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat