Una usuària que va ingressar al centre va presentar símptomes i va donar positiu
Nou brot de coronavirus a Eivissa, a la Residència Reina Sofia de Vila. Hi ha 32 usuaris i 5 treballadors positius. Una usuària va ingressar al centre i va presentar símptomes. Per aquest motiu s’ha fet un cribratge a tots els interns de la residència i als treballadors i, de moment, s’han trobat aquests 37 positius. Dues infermeres i el subdirector d’Infermeria d’Atenció Primària de l’Àrea de Salut d’Eivissa y Formentera s’han traslladat al centre per ajudar a reorganitzar la situació. A més, la conselleria de Salut i el Consell Insular estan en permanent contacte per coordinar les accions que siguin necessàries.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística