Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La víctima va arribar a Can Misses després d'haver consumit sense ser-ne conscient ketamina i èxtasi líquid
L’IB-Salut ha informat que s’ha detectat el primer cas d’enguany de submissió química a Eivissa. La víctima, una turista, va arribar a l’Hospital Can Misses després d’haver consumit suposadament sense ser-ne conscient una mescla de drogues. Els fets varen ocórrer fa dos mesos, el temps que s’ha tardat per a analitzar les mostres que s’han fet a l’Hospital de Son Espases i on s’ha confirmat que la víctima va prendre ketamina i èxtasi líquid.
L’associació de Dones Progressistes d’Eivissa ha denunciat els primers casos del que podrien ser agressions sexuals per submissió química. Per la seva part, la Policia assegura que és molt complicat investigar les proves que s’aporten d’aquestes situacions, sobretot pels efectes que provoquen les drogues en la memòria de les víctimes.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments