La fallida provoca que els ordinadors siguin vulnerables davant possibles atacs informàtics
La publicació tecnològica The Register ha revelat una fallida informàtica d’abast mundial. Han detectat un defecte de seguretat en milions de xips fabricats per l’empresa informàtica Intel, un dels principals productors del món.
El problema detectat és un defecte fonamental de disseny en els xips desenvolupats des de 2003 per la companyia nord-americana. Segons apunta la publicació, la fallida provoca que els ordinadors siguin vulnerables davant possibles atacs de pirates informàtics. Això obligarà les principals empreses informàtics com Microsoft, Linus o Apple a actualitzar els sistemes operatius.
Intel ha emès un comunicat en el qual assegura que la deficiència de seguretat detectada afecta a diversos subministradors i no només a la companyia nord-americana. Al comunicat, Intel assegura que en base als estudis realitzats en els darrers mesos per diverses companyies, “molts tipus de dispositius informàtics -com processadors i sistemes operatius de nombrosos i diferents subministradors- són susceptibles de veure’s afectats per aquestes vulnerabilitats”.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'