L’UME acudirà a Eivissa, després d’uns ruixats que han fet aturar l’activitat al seu aeroport
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats

També s'han desmantellat dos laboratoris de cocaïna i una plantació de marihuana, segons ha informat la Policia Nacional
Imatge d'arxiu.
50Agents de la Policia Nacional han detingut 12 persones i han practicat deu registres domiciliaris en una operació contra el narcotràfic, aquest dimarts a Palma. També s’han desmantellat dos laboratoris de cocaïna i una plantació de marihuana, segons ha informat la Policia Nacional.
En total s’han intervingut 3,5 quilos de cocaïna (en les dues fases de la investigació), més de 3 quilos de substància de tall, així com altres substàncies estupefaents com ara cocaïna rosa, doblers en efectiu i altres efectes.
La causa, ha detallat la Policia Nacional, ha estat declarada secreta.
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats
Els aeroports han estat afectats pel mal temps
La carretera vella entre Manacor i Sant Llorenç roman tancada
A les Pitiüses, la Conselleria d'Educació, a través d'Emergències, ha recomanat a les famílies cercar els seus infants a les escoles abans del migdia