Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Deuen almanco 3.500 euros. La Policia Nacional creu que van adoptar aquest sistema per viure gratis a Menorca
86
Deuen almanco 3.500 euros a diversos hotels de Maó, on presumptuosament s’hi han allotjat sense pagar, fet pel qual una mare i el seu fill han estat detinguts a Menorca. La Policia Nacional creu que mare i fill van adoptar aquest sistema per viure gratis a l’illa.
La detenció va ser possible per l’avís d’un hotel que tenia retingut un home de 38 anys que es negava a pagar la factura de 1.300 euros de la seva estada. Els agents van decidir alertar l’associació hotelera, la qual va descobrir que no era el primer establiment que resultava estafat per la parella durant aquest mes de juliol.
Els estafadors reservaven una habitació i s’hi quedaven amb excuses per dilatar el pagament, fins que desapareixien. En una ocasió, la mare, de 59 anys, va simular un ingrés hospitalari per ajornar el pagament de l’hotel.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor