Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Deuen almanco 3.500 euros. La Policia Nacional creu que van adoptar aquest sistema per viure gratis a Menorca
173
Deuen almanco 3.500 euros a diversos hotels de Maó, on presumptuosament s’hi han allotjat sense pagar, fet pel qual una mare i el seu fill han estat detinguts a Menorca. La Policia Nacional creu que mare i fill van adoptar aquest sistema per viure gratis a l’illa.
La detenció va ser possible per l’avís d’un hotel que tenia retingut un home de 38 anys que es negava a pagar la factura de 1.300 euros de la seva estada. Els agents van decidir alertar l’associació hotelera, la qual va descobrir que no era el primer establiment que resultava estafat per la parella durant aquest mes de juliol.
Els estafadors reservaven una habitació i s’hi quedaven amb excuses per dilatar el pagament, fins que desapareixien. En una ocasió, la mare, de 59 anys, va simular un ingrés hospitalari per ajornar el pagament de l’hotel.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106