S’activen els bons de producte local amb descomptes de fins a 100 euros
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
El pediatra va ser qui va donar avís a la Policia en comprovar que les ferides podrien haver estat provocades amb una cigarreta
La Policia Nacional ha detingut un home de 33 anys per, presumptament, haver provocat cremades al seu fill de només 4 anys. Va ser sa mare, que està en procés de separació del detingut, qui va observar que el seu fill tenia unes ferides estranyes en diferents parts del cos.
El va dur fins a un PAC, i el pediatra va ser qui va donar avís a la Policia en comprovar que les ferides eren compatibles amb cremades, que podrien haver estat provocades amb una cigarreta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
La seva intenció és mantenir l'essència de l'indret a la vegada que innovar oferint nous serveis als visitants